The Instagram Tag

Op Culturalize vond ik een leuke Instagram Tag, verzonnen door Daniëlle zelf. Ik ben dol op Instagram en ben ook zeer blij met elke volger die ik krijg. Je kan me volgen via: mrsstilletto. Ik heb al een paar keer leuke reacties gekregen van bekende Nederlanders en dat maakt dit medium zo lekker laagdrempelig. Zo leuk om de dialoog met elkaar aan te gaan en mooie plaatjes te delen! Kijk jij mee naar de Instagram Tag?

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
Ik in mijn galajurk. Het is een vintage jurk die nog van mijn moeder is geweest. Ik heb hem gedragen naar het Kerstgala van mijn dansschool. Ik heb er heel wat quicksteps, cha-cha's en walsen in gedanst zaterdag. Het was heerlijk!

vintage dress instagram mrsstilletto christmas


Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram? #TBT
De allereerste foto die ik maakte is van mijn man. Het was een zomaar foto want ik wilde alleen even kijken hoe alles werkte. Niet erg artistiek dus. Op 13 maart 2011 maakte ik als early adopter een account aan om mijn eerste foto te sharen. Wist ik veel dat het zo verslavend zou zijn!

first instagram photo ever mrsstilletto


Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?

collage #selfie instagram mrsstilletto

Dit klinkt echt heel suf maar ik vind er eigenlijk wel meer leuk. Ik durf best toe te geven dat ik vind dat ik op sommige foto's beter sta dan op andere. Zo vind ik de foto met de puppy's leuk, met de kokosnoot, met de sushi, in de Tuileriën, met mijn nieuwe bril en ik in het gras, ons kusmoment en ik in Berlijn hangend tussen de muren. Als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor de kus op mijn bruiloft. Dat was zo een bijzondere dag! Ik zou hem zo nog 100x over willen doen! Het is veruit mijn mooiste herinnering.

most liked picture instagram wedding mrsstilletto



Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?
Van mijn foto van Zanzibar. Die eindeloze zee... Dat heerlijke eten, die mooie kamer, die aardige mensen. Eigenlijk alles was er geweldig. Ik zou er zo weer heen vliegen om te relaxen, eerlijk waar. Parijs is natuurlijk de tijd van mijn leven geweest maar het voordeel daarvan is dat ik elk moment kan vertrekken om naar Parijs te gaan omdat het om de hoek ligt.

honeymoon zanzibar instagram mrsstilletto


Wat is het állerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?
Doe mij maar die High Tea op 31 augustus die zo heerlijk smaakte. Moet je kijken wat een lekkers!

schoonheidsinstituut nouvelle roosendaal instagram mrsstilletto


Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?
Dat waren er twee: Mijn kusfoto en mijn uitzicht vanaf het balkon! (Daar zijn ze weer...) De kusfoto heeft  van de twee de meeste reacties gehad.

collage most likes instagram mrsstilletto wedding honeymoon zanzibar


Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?
Ik heb geen huisdier en ik heb ook geen foto's gemaakt van andere dieren. Maar mijn knuffeldier mag ik er toch wel op zetten? Dit is Vlokje:

animal instagram mrsstilletto


Welke fotobewerkingsapp (Instagram filter) gebruikte jij het meest?
Het liefst geen, want mijn #nofilter foto's zijn er het meest. Maar als ik een Instagram filter gebruik, dan is het voornamelijk Rise.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram (top 3)?
#fmsphotoaday Ik doe vaak mee aan de photo challenge van Fat Mum Slim. Erg leuk om te doen en zodoende dat mijn tags vooral die van haar zijn. Daarnaast maak ik graag foto's zonder filter waardoor de hashtag #nofilter vaak voorkomt en naar het schijnt heb ik ook regelmatig de hashtag #selfie gebruikt. Ik zet voornamelijk dingen die ik leuk vind op Instagram en foto's van mijzelf. Zoals mijn bio daar al aangeeft: Kleine gelukjes gevangen in kleine fotootjes.

Ik vond het erg leuk om deze tag eens te maken en ik nodig iedereen van harte uit om deze tag te gebruiken op zijn of haar eigen blog. Vergeet je dan niet even te linken naar de originele schrijfster?

Volg jij mij ook op Instagram?
@mrsstilletto

Labels: , , ,