Films die je niet mag missen

Er zijn genoeg leuke films om te bekijken binnenkort en er zijn er altijd die ik nog steeds moet zien. Je hebt ze nog niet gezien omdat het er gewoon niet van is gekomen of omdat ze niet in Nederland uit zijn gekomen of... je kijkt ernaar uit om straks met het slechte weer binnen in de bioscoop te zitten en te genieten van one hell of a good story.  Hieronder een kleine selectie:

The Imitation Game


Wild


The Theory of Everything



Alledrie spreken mij heel erg aan. Ik zou ze enorm graag in de bioscoop willen zien. Zit er een specifieke film tussen die jou ook erg aanspreekt? Ik ben vooral heel erg benieuwd naar de film over Stephen Hawking.

En dan heb ik nog een paar films die al (lang) uit zijn, maar welke ik nog nooit heb gezien:

First Position


Into the Wild




12 Years a Slave




Ook hierbij heb ik dus nog niet één ervan gezien. First Position is niet uitgekomen in Nederland en zou ik eens online moeten opzoeken (we zullen zien wanneer dat gebeurt), Into the Wild heeft mijn beste vriendin in haar bezit maar heb ik nog nooit bekeken en 12 Years a Slave leek mij een mooie film maar toen ik in de bioscoop stond samen met mijn man, wilde hij liever een andere film kijken (er waren wel heel veel goede films uitgekomen toen rond dezelfde tijd). En zo is het er nog niet van gekomen!

Wat vind jij van mijn lijstje? Welke heb jij al gezien? En welke heb je nog niet gezien maar zou je willen bekijken binnenkort?

Labels: ,