Hallo, beste herfst

herfst autumn september hello inspiration inspiration inspirational
Ja, vandaag is het officieel, echt waar, niet gelogen, HERFST.

Blijf daar!

Ik was op huwelijksreis naar Zanzibar toen ik alle berichten uit Nederland hoorde: 'Herfstweer in Nederland', "Blijf maar lekker daar, hier regent het elke dag!", "Wat een temperatuur, het is gedaan met de zomer..." Voor het eerst in mijn leven besloot ik dan ook om mij mentaal voor te bereiden op die herfst, in plaats van te hopen en te geloven in een nazomer. Je moest eens weten hoe vaak ik wel niet teleurgesteld werd als ik alleen maar om een Indian Summer vroeg!

Indian Summer

Welnu, die Indian Summer werd mij beloofd door mijn kersverse man en hoewel ik hem lichtelijk zat uit te lachen, moet ik er op terugkomen dat hij wel degelijk gelijk heeft gekregen. Maar mijn hoofd zat al bij de herfst. Ik had zelfs al mijn zomerkleding naar zolder gedaan! Gelukkig vond ik nog een bikini tussen mijn kleding beneden, waardoor ik op mijn vrije middag nog extra kon genieten van het sublieme nazomerweer. Wat een tijden! Ik kon gisteren gewoon nog buiten bij een barbecue zitten!

Herfst, kom maar op!

En nu lijkt het erop dat de herfst letterlijk en figuurlijk zijn intrede heeft gedaan. Want het is vandaag officieel herfst, maar het lijkt er qua temperatuur en weeromslag op dat het nu ook echt herfst gaat worden. En raad eens: Ik ben er klaar voor!

Ik heb mij al (geestelijk) voorbereid op een paar bijzondere dingen tijdens de herfst. Die herfst echt (mijn) herfst maken. Zoals:
ray of light autumn herfst bos


Ben jij al klaar voor de herfst? En hoe maak jij je er klaar voor?


Source
2nd source unknown

Labels: , ,