5 Jaar bloggen (+ Winactie)

winactie armbandLieve allemaal, heel erg bedankt dat jullie al 5 jaar mijn blog volgen. De tijd vliegt voorbij :) Ik begon al lang geleden met bloggen, maar 5 jaar geleden besloot ik mijn eerste post te plaatsen op dit blog waar ik inmiddels al 5 jaar trouw naar terugkeer.

Ik ben heel dankbaar dat jullie altijd weer terugkomen, voor het lezen van jullie reacties op mijn blog en het zien groeien en uitbreiden van mijn blog.

Nogmaals bedankt lieve lezers. En... Ik heb dit niet eerder gedaan, maar vanwege deze superfeestelijke dag, heb ik een leuke winactie om het 5-jarig bestaan van Mrs.Stilletto te vieren! Sorry, alleen voor Nederlandse entries.

Wat kan je winnen?

Een mooie armband (hij doet mij denken aan de Chanel collectie van een aantal jaar geleden). Daarnaast nog 2 goodies van The Body Shop: Een fijne zomerse bodybutter en een lekkere lippenbalsem. Ik hoop dat ik jou hier blij mee kan maken :)

winactie winnen meedoen challenge armband the body shop body butter lipbalm lippenbalsem

Wat moet je doen?

  1. Laat hieronder een comment achter met jouw naam en emailadres
  2. Volg mij met Bloglovin
  3. Wil je meer kans maken? Like Mrs.Stilletto op Facebook
  4. Laat weten wat jij zo leuk vindt aan mijn blog. (Optioneel: Dit vergroot je winkansen niet hoor, maar ik vind het zo leuk om te lezen!)
  5. De Giveaway sluit 11 september en ik kies random een winnaar via Rafflecopter
a Rafflecopter giveaway
Als je deze items wilt winnen, weet je wat je te doen staat! Alles bovenstaande puntjes gaan via de geweldige automatische tombola die je hierboven ziet. Ik zal de winnaar zo snel mogelijk aankondigen als de wedstrijd is gesloten.

Good luck!

De winactie is inmiddels gesloten. Benieuwd wie er heeft gewonnen?

Labels: , ,