Valentine favourites

In just some weeks we have Valentine's day. What are you planning? Or do you totally ignore the fact it's Valentine's Day? Here are some fun ideas for the 14th of February:
 
 
****
 
Binnenkort is het Valentijnsdag. Wat ga jij doen? Of negeer jij deze dag volledig? Ik was heel wat van plan: Een gezellige get-away met mijn boyfriend, maar het moest wel een verrassing zijn. Alleen het mocht niet zo zijn: Er kwam een verjaardag aan, er kwam een vriendenavond aan waar wij voor uitgenodigd waren. Laat ik het zo zeggen: Het was nogal moeilijk om een weekend weg als een verrassing te houden. Nu gebeurt er dus (nog) niets, de eerste plannen gaan niet door. Ik durf even niets te organiseren, maar ik heb vast straks wel iets leuks bedacht. Ik vind Valentijnsdag zo leuk. Hier heb ik voor iedereen een paar leuke ideeën:
 
 
 
Om alvast in de love mood te komen: Een Valentijns-manicure
 
 
Leuke gratis printables. Voor decoratie of om cadeau te geven.
 
 
Hoe je je Valentijnscadeau leuk kunt inpakken.
 
 
De liefde van de man gaat door de maag, toch?
 
 
Maak een kraslot
 
 
En Parijs is altijd een goed idee :)
 
 
 

Labels: , , ,