19 - Secondhand black and yellow slingbacks

I got these shoes from my nephew’s wife. They were going on a worldtrip and they needed to size down the wardrobes and all their other stuff. She liked these shoes so much but told me that they didn’t quite fit her. If I wanted to have them? Hell yes! These are so much fun and I am thankful that she wanted to gift these to me. They come with a handbag too. That makes you even more happy, right?

****

Deze schoenen kreeg ik van de vrouw van mijn neef. Ze gingen op wereldreis en ze moesten hun kledingkast en andere spullen nodig downsizen. Ze vond deze schoenen geweldig, maar vertelde me dat ze net niet goed genoeg aan haar voeten pasten. Of ik ze wilde hebben? Hell yes! Ze zijn zo enorm vrolijk en ik ben dankbaar dat ze deze als cadeautje aan mij wilde geven. Bovendien zit er een matching handtas bij. Dat maakt je toch alleen nog maar vrolijker?

Labels: , , , , , ,