The end...

Ik heb afscheid genomen (nu écht!) van mijn functie als bestuurslid van Dynamo-Roosendaal. Deze turn- en dansvereniging heb ik jarenlang geholpen door eerst vrijwilliger te zijn voor het clubblad en later heb ik mij gevoegd bij het bestuur.
Naast bestuurlijke kwesties was ik verantwoordelijk voor de PR voor deze vereniging en was ik tevens degene die nieuwe acties en de subsidie-aanvragen verzorgde. Hiermee heb ik gezorgd dat mijn vereniging veel geld kon verdienen of terugkrijgen van de gemeente. Ik heb echt geweldige acties gedaan samen met leraressen en de leden zelf, waar we soms ook veel lol mee hebben gehad.
En zoals dat gaat in het leven, heb ik besloten om een andere weg in te slaan. Ik blijf nog stiekem wat op de achtergrond met de social media en het clubblad maar aangezien mijn link met de vereniging  niet meer aanwezig is (ik dans zelf niet meer bij de vereniging) is het beter als iemand anders het stokje overneemt.
Bovendien was ik toe aan iets anders. Jullie zullen gemerkt hebben dat ik een wat andere weg ben ingeslagen met mijn leven sinds mijn verhuizing naar Parijs en het doortrekken van deze veranderingen heeft dus ook hierin plaats gevonden. Afscheid nemen van het een, opent de deur voor iets anders.

Ik liet vorig jaar augustus weten dat ik mijn 'ontslag' nam, ik ben officieel gestopt per 1 juni 2013 en heb laatst mijn afscheid gekregen. Hierin sprak de voorzitter mij toe en kreeg ik van alle aanwezigen een paar dikke kussen op de wangen en een gemeend dankjewel. Het was erg leuk om dit afscheid te krijgen en ik ben enorm blij met de afscheidscadeaus die ik mocht ontvangen:
Een VVV-bon, een bon voor lunchroom Lente en een prachtige bos bloemen.

Dynamo-Roosendaal, bedankt voor dit fijne afscheid!

Labels: ,