Love is all you need

I have got something nice to tell you, sometimes it seems a little bit unreal but it is so wonderful and good news: I am engaged!

Joep asked me in a sweet way on a romantic moment when we were on vacation. Ever since I am on cloud nine. It was such a surprise to me. We know each other for almost 8 years and still he knew to surprise me completely, I really didn't know anything of it. Since he asked me while we were on vacation, we had our little secret for that time being. When we got home we told everybody and we have had such sweet reactions! We haven't got a date yet, we just started thinking about the wedding. Exciting times!

********************

Ik heb iets heel erg leuks te vertellen, het is zelfs af en toe nog een beetje onwerkelijk maar zo enorm leuk en fijn: Ik ben verloofd!

Mijn Joep heeft mij heel lief op een romantisch moment op vakantie ten huwelijk gevraagd. Sindsdien zit ik op een roze wolk. Het was zo een verrassing voor me. We kennen elkaar al bijna 8 jaar en toch wist hij mij volledig te verrassen, ik had het absoluut niet zien aankomen. Doordat het op vakantie was, hebben we de hele vakantie kunnen genieten van ons geheimpje. Thuisgekomen hebben we het verteld en hebben we zulke leuke reacties gehad! We hebben nog geen datum gepland, we zijn slechts net begonnen met rustig nadenken over de bruiloft. Exciting times!

Labels: , , , , ,