Halloween

happy halloween oldskool retro poster pumpkin carving fall autumn
Are there any of my readers going to celebrate Halloween this year? In The Netherlands it's quite 'new'; we don't really celebrate it yet.
I am from the south of The Netherlands and we celebrate Carnaval. Dressing yourself up for several days each year is enough for me and besides, our weekend is totally stuffed with fun things we are going to do. So I skip Halloween, but maybe you don't? Than my next question might be: Did you already pick an outfit?

I have been a belly dancer to Freddie Mercury (including moustache that gave me a terrible rash after carnaval!). Normally you put some time and effort in your costume. And maybe you actually didn't have time at all to think about or purchase a costume!

So if you would like to have some ideas that aren't too time consuming, than here are some:

halloween makeup deer skull cat last minute idea for Halloween

Or maybe you would like to go as a ninja.

Have fun!

****

Zijn er lezers van mijn blog die dit jaar Halloween gaan vieren? Het is een viering die er bij ons nog niet echt ingebakken zit.
Ik ben Brabants en vier ieder jaar carnaval. Een keer per jaar meerdere dagen jezelf helemaal verkleden vind ik op zich genoeg. Bovendien staat aankomend weekend bol van andere leuke activiteiten. Halloween sla ik dus over, maar misschien jij niet? Dan is het de vraag of je al nagedacht hebt over je kostuum? Weet je als wie of wat je gaat?
Ik ben de afgelopen jaren met carnaval al van alles geweest. Van buikdanseres tot Freddie Mercury (inclusief snor die me hopeloze uitslag bezorgde alle dagen erna). Toch gaat er vaak wel wat voorbereiding aan vooraf. Misschien heb je helemaal geen kostuum. En het zou best eens kunnen zijn, dat jij de tijd niet hebt om er überhaupt nog een te scoren!

Mocht je dus wat ideeën kunnen gebruiken die makkelijk en (vrij) snel uit te voeren zijn zonder al te veel poespas, dan zie je er hierboven een paar.

Uiteraard kan je er altijd nog voor kiezen om als ninja te gaan:


Als je de ninja video niet kunt zien, klik dan op de link.

Veel plezier met Halloween!


Source
Collage

Labels: , , ,