End of Summer?

I have been hearing and reading a lot about the ending of summer. That everybody is looking forward to it. I must be an acception to the rule: I am not at all looking forward to saying goodbye to summer. It is by far the only season I feel good in, (body) temperature-wise. I'm always cold, even in summer in the evening I feel a bit cold and so for the autumn season I am dreading to put on my vests, cardigans and sweaters. I will miss the feeling of an endless summer, because this was my first summer ever where I had the entire time time-off.
But for now I will be closing my eyes for the summer-ending. As I am not ready for it yet and though the campingsite I am at right now has only few campers left, I will be enjoying the last summery days in Croatia.

**********

Ik heb veel gehoord en gelezen over het herfstseizoen en dat de zomer en nu toch echt op zit. Daar kijkt blijkbaar iedereen naar uit en ik vrees dat ik de uitzondering op de regel ben: Ik kijk er totaal niet naar uit om de zomer gedag te moeten zeggen. Het is veruit het enige seizoen waarin ik me goed voel, (lichaams)temperatuur-wise. Ik heb het altijd koud, zelfs in de zomer moet ik in de avond een vestje aan tegen de kou. Daarom zie ik er enorm tegenop om straks weer de vesten, sweaters en truien tevoorschijn te moeten halen. Ik zal het gevoel van een eindeloze zomer missen want dit was de eerste zomer ooit waarin ik de gehele tijd tijd vrij had.
Voor nu sluit ik mijn ogen voor het ten einde lopen van de zomer. Ik ben er nog niet klaar voor en hoewel de camping maar weinig kampeerders over heeft, ga ik van de laatste zomerdagen in Kroatiƫ genieten.

Labels: , ,