A Flower a Day

I have said in a previous post that the magazine Flow asked their followers to post a picture a day on Instagram. In March it was a picture a day of a detail in your house. In April I posted a lot of pictures of the subject 'Flowers' (all pictures can be seen on IG with #flow30flowers ) but I did not manage to make a picture every day.

Here you find my collages of the pictures I have taken of the flowers in my house, garden and neighbourhood.

***********************

Ik had in een vorige post gezegd dat het tijdschrift Flow hun volgers vroeg om een foto per dag te plaatsen op Instagram. In maart was het een foto per dag van een detail in je huis. In april heb ik een boel foto's geplaatst met het onderwerp 'Bloemen' (alle inzendingen te vinden op IG onder #flow30flowers ) maar het lukte mij niet om elke dag een foto te maken.

En dus heb ik weer een mooie collage gemaakt met alle foto's die ik heb genomen van bloemen in mijn huis, tuin en buurt.


Labels: , , , , ,